Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~GFUNKPATT | użytkownik

imię i nazwisko adres3miasto zarejestrowany02.01.2007 @23:18:30 ostatnio na stronie28.04.2011 @11:32:00

"Death makes angels of us all gives us wings were we had shoulders
smooth as ravens claws
I will not go prefer a fest of friends to the giant family"


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6845660
digarty4 komentarze228 posty na forum0

komputer / sprzęt
naprawde nie rozumiem tego pytania chocmy na przechwalki wyciagam dzis zapałki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+Rybb    05.12.2009 @13:43:19
w sumie jak teraz na te koncepty patrze to rzeczywiscie, mi tez nie leza juz, ale zanim zaczne komiks bedzie git, tak mysle
_______
Brainwashed
+Rybb    04.12.2009 @11:06:46
dobrze jest jak na początek, po prostu się czepiasz bo tak nie umiesz jeszcze
_______
Brainwashed
~cramoisiefleur    30.11.2009 @11:17:03
Jasne, że tabletem. Myszką to bym się szybciej zaciukałaniż coś pokolorowała
_______
....
~dmazur    27.11.2009 @14:35:56
dzięki za komentarz
_______
Wpadnij do mnie, zobacz moje zdjęcia. Nie dziękuj, oceń
~Rubinos    18.11.2009 @00:44:22
dziękówka
~Rubinos    16.11.2009 @23:20:38
!nicponim    18.10.2009 @11:07:19
thx;]
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
~BialyWilk    17.10.2009 @08:49:36
Pozdrowionka
_______
Najpiękniejsze jest UKRYTE dla oczu...
~lpawel    09.09.2009 @22:57:23
Dziękuję za komentarz
~PellucidMind    01.09.2009 @16:41:22
Dzięki
!nicponim    29.08.2009 @18:49:57
photoshop cs4+ tablet...i smarujesz;]
pzdr.;]
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
~Nowisia    30.03.2007 @22:58:35
:}
_______
Deamon's screaming in my head
~ememems    24.03.2007 @20:13:31
?
~Nowisia    24.03.2007 @13:15:20
dziekuje bardzo
_______
Deamon's screaming in my head
~elektroid    08.03.2007 @14:31:39
dziękuję
krótki - bo miniatura
bez tematu - he....
czasem trzeba przeczytać
~comitis    26.02.2007 @12:06:59
masz rację, nie powinienem.
_______
Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia. Flp 4, 13
+Agrest    25.02.2007 @22:54:19
danke
~LadyInBlue20    23.02.2007 @11:34:22
27 stycznia:D
~LadyInBlue20    23.02.2007 @11:34:06
TAK tak mały się urodził 2 stycznia o godzinie 14.50 w południe i od tego czasu mój świat zmienł barwy...nie mam czasu tu zaglądać..dzisiaj wyjątkowo,bo mały śpi właśnie na moich kolankach...pozdrawiam cieplutkoi do zobaczenia kiedyś tam...
~Dagna    15.02.2007 @20:40:54
dzieki za komentarz... pozdrawiam
~sledzmnie    15.02.2007 @20:34:08
Dziemki
~gerszi    15.02.2007 @16:50:01
dzieki za odwiedziny
~xXexistenceXx    14.02.2007 @22:43:05
Widać :P
Lepiej by się czytało.
~xXexistenceXx    14.02.2007 @22:38:25
dzięki i nawzajem
~raart    14.02.2007 @22:18:14
dzięki
_______
Mandala do kolorowania http://www.mandala.dobke.pl/
pozdrawiam
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt